Samsung Galaxy A70

Uitgebracht op woensdag 1 mei 2019

Jouw Samsung Galaxy A70 is erg belangrijk voor je. Op HerstelMobiel.nl kan je makkelijk een reparatie afspraak voor je telefoon inplannen bij een van onze aangesloten herstellers. Nadat je de afspraak hebt gemaakt krijg je van ons een berichtje & een agenda uitnodiging zodat je de afspraak gelijk in je eigen agenda staat.

Samsung veelgestelde vragen

Wat is het verschil tussen Samsung originele en niet-originele onderdelen?

Originele onderdelen zijn gemaakt door Samsung voor hun telefoons en zijn ondersteund door hun garantie. Niet-originele onderdelen zijn gemaakt door andere bedrijven en zijn niet specifiek ontworpen voor Samsung-telefoons. Ze zijn vaak van lagere kwaliteit en kunnen leiden tot problemen.

Wat moet ik doen als mijn Samsung telefoon geen netwerk meer heeft?

Probeer een software-update of reset naar fabrieksinstellingen. Werkt dat niet? Maak een afspraak met een Hersteller bij jou in de buurt op HerstelMobiel.nl.

Welke Samsung-telefoonmodellen kunnen gerepareerd worden?

Herstelmobiel.nl kan reparaties uitvoeren voor verschillende Samsung-telefoonmodellen, waaronder Galaxy S24, Galaxy Note 20, Galaxy A51, Galaxy S20, Galaxy Note 10, Galaxy S10, en meer.

Waarom is mijn netwerkverbinding onbetrouwbaar na het repareren van mijn Samsung telefoon?

Dit kan komen door niet-originele onderdelen, een losse antenne, of schade. Laat het controleren door een Hersteller bij jou in de buurt, maar een afspraak op HerstelMobiel.nl.

Kan ik kiezen om niet-originele onderdelen te gebruiken voor de reparatie van mijn Samsung-telefoon bij HerstelMobiel?

Nee, HerstelMobiel zal altijd gebruik maken van originele onderdelen voor alle reparaties. Dit doen we om jou een zo goed als nieuwe Samsung terug te geven na de reparatie. Niet originele onderdelen zijn goedkoper maar je Samsung telefoon kan na updates niet goed werken of zelfs kapot gaan!

Hoe weet ik of mijn Samsung telefoon met originele onderdelen is gerepareerd?

De Herstellers van HerstelMobiel.nl gebruiken altijd originele onderdelen. Weet je het niet zeker? Maak een afspraak bij de Hersteller bij jou in de buurt via HerstelMobiel.nl en laat het checken.

Hoe maak je de oplaadpoort van een Samsung schoon?

Gebruik geen paperclip of nietje maar gebruik een tandenstoker of tandenborstel en maak voorzichtig schoon.

Samsung gerelateerde blog berichten

undefined afbeeling
Hoe weet ik of mijn batterij aan vervanging toe is?

Arghh! Is de batterij van je telefoon voor het einde van de dag al bijna weer leeg? De frustratie is herkenbaar! Telefoons gaan in tegenwoordig langer mee dan voorheen maar helaas de batterijen nog niet. Wist je dat een batterij van een nieuwe telefoon gemiddeld maar 2 jaar mee gaat? Laat je batterij vervangen zodat […]

Hugo van der Sman avatar Hugo van der Sman
woensdag 15 februari 2023
 afbeeling
Vlekken in Samsung scherm

Samsung heeft nog wel eens last van vlekken in het scherm, ook wel een gebrand scherm genoemd. Dit is vooral het geval bij de Samsung Galaxy S10 maar ook bij nieuwe modellen kan zich dit voordoen. Je telefoon doet het verder nog prima maar het scherm is niet heel fraai meer. In deze blog leggen […]

Hugo van der Sman avatar Hugo van der Sman
woensdag 31 augustus 2022
undefined afbeeling
Waarom wordt je telefoon steeds trager?

Je gebruikt je telefoon elke dag en plotseling wordt hij traag. Apps reageren steeds langzamer en openen trager, en je nieuwsfeed herladen duurt voor je gevoel minuten lang. Dit is behoorlijk frustrerend en het lijkt niet meer goed te komen. Geen zorgen, hier zijn 5 tips om jouw toestel weer sneller te maken: 1. Er […]

Hugo van der Sman avatar Hugo van der Sman
woensdag 2 oktober 2024
Hoe zit het met garantie?

De garantie op een vervangend onderdeel is best verschillend, de hersteller waar je de reparatie afspraak hebt spreekt die met je af. Vaak is dit 3 of 6 maanden.

Hoe zit het met betalen?

Je maakt op HerstelMobiel.nl een afspraak en betaald bij de Hersteller. Je betaald dus nooit op HerstelMobiel.nl

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op!

Klantenservice